sunnuntai 10. toukokuuta 2015

tämä seikkailu

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille myös tältä puolelta maailmaa. Mulla on kaheksan kuukautta takana ja kaksi edessä. Päivät vähenee ja ilmat kylmenee.



Meidän koulusta on yksi poika lähdössä USA:han elokuussa ja oon muutamaan kertaan jutellut hänen kanssaan, että kuinka ne fiilikset vaihtelee laidasta laitaan. Itse kun astuin lentokoneeseen niin ensimmäinen kysymys mielessä oli, että mitä seuraavaksi. 


Kahdeksan kuukautta sitten istuin Amsterdamissa, yksin, päämääränä Johannesburg ja huikea seikkailu. Tämä seikkailu on tuonu mulle paljon uusia ystäviä, ja aivan toisenlaisen kodin. Tämä seikkailu on myös muuttanut mua sisäisesti ja ulkoisesti, yhtäkään hetkeä en silti vaihtaisi.

1 kommentti:

  1. Voi sinua siellä maailmalla! Ihan ikävä tulee, mutta pianhan sinä sieltä kotiudut. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi. Olet varmasti kasvanut ihmisenä paljon tämän vuoden aikana ja oppinut ymmärtämään ja katsomaan asioita eri näkökulmista.

    VastaaPoista